۱۰ مدل لباس مجلسی پوشیده + لباس مجلسی ساده و شیک

۱۰ مدل لباس مجلسی پوشیده + لباس مجلسی ساده و شیک

مدل لباس مجلسی پوشیده لباس های مجلسی امروزه با پیشرفت و تحول صنعت مد با تنوع بسیار بالایی در دسترس همه افراد با …

روش های مراقبت های پوستی برای داشتن آرایش بهتر صورت

روش های مراقبت های پوستی برای داشتن آرایش بهتر صورت

حفظ آرایش روی پوست بازدیدکنندگان محترم وبسایت جنرال، توجه به پوست یکی از عواملی است که موفقیت یا عدم موفقیت آرایش شما را …

مدل ناخن فرنچ رنگی و تابستانی + مدل مناسب عروس و مجلسی

مدل ناخن فرنچ رنگی و تابستانی + مدل مناسب عروس و مجلسی

مدل ناخن فرنچ دیزاین های ناخن به حدی متنوع هستند که شما می توانید هر بار دیزاینی متفاوت از بار قبل بر روی …

مدل ناخن جدید

 ناخن اسپرت شیک

امروزه اغلب خانم ها از ناخن های کاشت،ژلیش و یا لمینت برای داشتن استایلی خاص و دوست داشتنی یا به نوعی توجه به جزئیات در استایل خود استفاده میکنند. به همین دلیل طراحی های مختلفی برای دیزاین بهتر ناخن ها به وجود آمده است. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل ناخن جدید را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

 

طراحی ناخن اسپرت

اولین تصویر مربوط به مدل ناخن دید و شیک تهیه شده به رنگ مشکی و یاسی. به صورت بلند و مربعی با دیزاین لاک ساده و فرنچ عروسکی به شکل گربه.

طراحی ناخن اسپرت شیک

ناخن زنانه تزیین شده با دیزاین های بسیار شیک و دوست داشتنی تهیه شده به صورت کوتاه و دایرع ای به رنگ نارنجی با دیزاین روباه و برگ.

مدل ناخن جدید کوتاه

دیزاین ناخن تهیه شده به صورت بسیار زیبا و شیک به رنگ آبی به شکل بلند و گیت. این دیزاین برای خانم های خوش سلیقه مناسب خواهد بود.

طرح ناخن شیک و خاص

در دنیای مد و زیبایی، انتخاب طرح ناخن شیک و باکلاس می‌تواند تاثیر به سزایی در تکمیل استایل شما داشته باشد. از طرح‌های خیره‌کننده مرمری گرفته تا نقاشی‌های دقیق و هنری، طرح‌های ناخن می‌توانند شخصیت شما را منعکس و تیپ‌تان را به سطح بالاتری برسانند. با انتخاب طرح‌های منحصربه‌فرد و کاربرد رنگ‌های جذاب و لوکس، می‌توانید نمایی اشرافی به دست‌های خود ببخشید و در هر مجلسی خودنمایی کنید.

مدل ناخن جدید و شیک

هر ساله با تغییر سال، مدل‌های جدیدی در عرصه زیبایی معرفی می‌شوند و مدل ناخن جدید ۱۴۰۲ نیز از این قاعده مستثنا نیست. امسال، ترندهای ناخن بر روی خطوط ساده و رنگ‌های نئون تمرکز دارند، که می‌توانند جلوه‌ای مدرن به دست‌ها ببخشند. استفاده از اکسسوری‌های ناخن، از جمله نگین‌های ریز و درشت، به شما کمک می‌کند تا در خلق ظاهری متفاوت و جدید، پیشگام باشید.

طراحی لاکچری ناخن

جذابیت در سادگی نهفته است و مدل ناخن جدید و شیک این واقعیت را به اثبات می‌رساند. در این سبک، بیشتر بر استفاده از رنگ‌های خنثی و طرح‌های مینیمالیستی تاکید می‌شود، که همزمان با مد روز پیش می‌روند و ظرافت خاصی به دست‌ها می‌بخشند. طرح‌های ژئومتریک و استفاده از خطوط نازک و دقیق، می‌توانند ناخن‌های شما را به آثار هنری کوچک تبدیل کنند.

مدل ناخن جدید ۱۴۰۱

اگر دنبال ظاهری هستید که هم در محیط کاری مناسب باشد و هم در دورهمی‌های دوستانه، مدل ناخن جدید ساده می‌تواند انتخابی بی‌نظیر باشد. طراحی‌های ساده مانند فرنچ کلاسیک یا رنگ‌آمیزی یکدست با رنگ‌های مات یا براق، همواره از محبوبیت بالایی برخوردار بوده‌اند. سادگی این مدل‌ها، زیبایی طبیعی دست‌ها را برجسته کرده و نشان‌دهنده سبکی مینیمال و زیبایی بدون تکلف است.

مدل ناخن جدید ۱۴۰۲

برای کسانی که ترجیح می‌دهند طول ناخن‌هایشان کوتاه باشد، مدل ناخن جدید کوتاه می‌تواند گزینه‌ای عالی باشد. این سبک از طراحی ناخن، که بیشتر بر روی راحتی و سهولت در انجام کارهای روزمره تاکید دارد، می‌تواند همزمان مدرن و شیک به نظر برسد. استفاده از طرح‌های نقطه‌ای، خطی، یا حتی اپلیکیشن‌های کوچک بر روی ناخن‌های کوتاه، جذابیتی دوچندان به دست‌ها می‌بخشد.

 طرح ناخن شیک و باکلاس

جوان‌پسند و شاداب، مدل ناخن جدید دخترانه با رنگ‌های روشن و طرح‌های پرانرژی، نشاط و تازگی خاصی به دستان جوان می‌بخشد. از طرح‌های فانتزی مانند قلب‌ها و ستاره‌ها گرفته تا پترن‌های کارتونی و گل‌دار، هر کدام می‌توانند به شکلی نمادین سلیقه و روحیه جوانی را منعکس کنند. این مدل ناخن‌ها می‌توانند در موقعیت‌های گوناگونی مانند مدرسه، دانشگاه، یا حتی یک مهمانی دوستانه، حس خوبی به شما بدهند.

همچنین بخوانید:  تصاویر مدل طراحی ناخن؛ مدل هایی که تا حالا ندیدی رو اینجا ببین
آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 18 آبان 1402
کپی برداری از مطالب ا ذکر نام مجله جنرال و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.