۱۰ مدل مانتو پاییزی رسمی + مدل مانتو پاییزه ترک و کوتاه

۱۰ مدل مانتو پاییزی رسمی + مدل مانتو پاییزه ترک و کوتاه

مدل مانتو پاییزی مانتو های پاییزی از آن دسته لباس هایی هستند که میتوانند تاثیر شگفت انگیزی از خود بر روی استایل شما …

تصاویر مدل شومیز مجلسی شیک؛ مدل های جدید 1403 و مخصوص عروسی

تصاویر مدل شومیز مجلسی شیک؛ مدل های جدید 1403 و مخصوص عروسی

مدل شومیز مجلسی شیک وقتی نوبت به انتخاب لباس برای مراسم و مهمانی‌ها می‌رسد، شومیزهای مجلسی همیشه گزینه‌ای شیک و مطمئن هستند. خصوصاً …

۱۰ مدل کفش چرم زنانه شیک + کفش زنانه چرم طبیعی

۱۰ مدل کفش چرم زنانه شیک + کفش زنانه چرم طبیعی

مدل کفش چرم انتخاب کفش مناسب یکی از چالش هایی است که اغلب خانم ها با آن درگیر هستند. در تهیه یک کفش …

مدل لباس مجلسی سایز بزرگ

 لباس مجلسی سایز بزرگ

خانم هایی با اندام های درشت یا چاق همیشه در پیدا کردن لباسی مناسب برای شرکت در مجالس و مهمانی های مختلف دچار مشکل میشود. لباس هایی با این سایز بندی اغلب از تنوع کمی برخوردار بوده و باعث سخت شدن انتخاب میشوند. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل لباس مجلسی سایز بزرگ را برای شما آماده کرده ایم . برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

 

مدل لباس مجلسی سایز بزرگ

اولین تصویر مربوط به یک مدل لباس مجلسی سایز بزرگ تهیه شده به صورت کوتاه با ترکیب رنگ مشکی و قرمز دیزاین شده با آستین کلوش و کوتاه.

مدل لباس مجلسی سایز بزرگ حریر

پیراهنی بسیار زیبا و شیک مناسب برای استفاده در مراسم های مختلف همراه با دامن حریر نباتی کلوش با آستری در کنار آستین های کلوش و چین دار.

لباس مجلسی سایز بزرگ دیجی کالا

تصویر مربوط به یک مدل لباس مجلسی فوق العاده دوست داشتنی تهیه شده از جنس لمه یاسی رنگ با آستین های بلند کلوش و چاک در قسمت جلوی لباس.

شیک ترین لباس مجلسی سایز بزرگ

این لباس انتخابی عالی برای خانم هایی با اندام پر و چاق است. اورال شیک و مجلسی تهیه شده از شلوار دمپا گشاد و شومیز آبی کاربنی با دیزاین پولک دوزی شده.

لباس مجلسی سایز بزرگ با قیمت مناسب

استایلی مجلسی برای خانم هایی درشت اندام تهیه شده به رنگ مشکی با یقه قایقی دیزاین شده با نگین در قسمت کمر لباس.

مدل لباس مجلسی سایز بزرگ پوشیده

پیراهنی پولکی و بسیار شیک با دوخت به شکل بلند و آستین دار با دیزاینی ساده و‌در عین حال بسیار شیک. انتخابی عالی برای استایل های مجلسی.

مدل لباس مجلسی سایز بزرگ گیپور

خانم هایی چاق و درشت اندام می توانند از این لباس دوست داشتنی برای استایل های مجلسی خود استفاده کنند. استایلی شیک به صورت شومیز و دامن به شکل دامن سبز رنگ با دامن بلند با شومیز کوتاه همراه دامن کلوش.

لباس مجلسی سایز 60

دختر خانم هایی با اندام چاق می توانند از این پیراهن زیبا برای استایل های مجلسی خود استفاده کنند. پیراهن کوتاه قرمز رنگ با دامن کلوش و کمربند پاپیونی.

 مدل لباس مجلسی سایز بزرگ ترک

آخرین‌ تصویر مربوط به یک استایل مجلسی تهیه شده از مخمل سبز به صورت بلند با دامن کلوش و آستین پفی تزیین شده با یقه حریر. انتخابی عالی برای خانم های خوش استایل.

همچنین بخوانید:  ۱۰ مدل مانتو ژاکارد طرح دار + مدل مانتو ژاکارد دو رنگ
آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 16 آبان 1402
کپی برداری از مطالب ا ذکر نام مجله جنرال و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.