۱۰ مدل کفش مجلسی دخترانه پاشنه بلند + مدل لاکچری و ترک

۱۰ مدل کفش مجلسی دخترانه پاشنه بلند + مدل لاکچری و ترک

مدل کفش مجلسی کفش ها یکی از تاثیرگذار ترین آیتم ها در تمامی استایل ها مخصوصا استایل های مجلسی هستند. انتخاب یک کفش …

۱۰ مدل مانتو پاییزی رسمی + مدل مانتو پاییزه ترک و کوتاه

۱۰ مدل مانتو پاییزی رسمی + مدل مانتو پاییزه ترک و کوتاه

مدل مانتو پاییزی مانتو های پاییزی از آن دسته لباس هایی هستند که میتوانند تاثیر شگفت انگیزی از خود بر روی استایل شما …

۱۰ مدل لباس مجلسی پوشیده + لباس مجلسی ساده و شیک

۱۰ مدل لباس مجلسی پوشیده + لباس مجلسی ساده و شیک

مدل لباس مجلسی پوشیده لباس های مجلسی امروزه با پیشرفت و تحول صنعت مد با تنوع بسیار بالایی در دسترس همه افراد با …

مدل بلوز پشمی

 مدل لباس پشمی پاییزی

بلوز ها یکی از آیتم هایی هستند که در فصول سرد سال به شکل قابل توجهی مورد استفاده قرار میگیرند. از بلوز ها می توانید در زیر کت ها و کاپشن ها یا به صورت تکی استفاده کنید. تنوع بالای این لباس ها به شما برای انتخاب مدل دلخواهتان کمک بسیاری میکند. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل بلوز پشمی را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل لباس پشمی جدید شیک

اولین تصویر مربوط به یک مدل بلوز پشمی تهیه شدهبه رنگ طوسی به صورت بلند است. این پیراهن ساده و دوست داشتنی با کمربند چرمی تزیین شده.

لباس پشمی زمستان

شومیز پشمی دوست داشتنی مناسب برای استایل های دخترانه تهیه شده به رنگ قهوه ای با دیزاین سرشانه های چین دار ست شده با شلوار لی آبی رنگ و کتونی سفید.

لباس مجلسی پشمی

این بلوز برای خانم های میانسال انتخابی عالی خواهد بود. تهیه شده به صورت ساده و در عین حال بسیار شیک در شش رنگ مختلف تهیه شده و در دسترس شما قرار دارد.

لباس پشمی زنانه

بلوز پشمی تهیه شده به صورت چهارخانه با آستین های پفی و کلوش موچود در پنچ رنگ مختلف. این لباس راحت برای استفاده در انواع استایل های شما کاربرد خواهد داشت.

 

لباس پشمی مردانه

تصویر مربوط به بافتنی های بسیار دوست داشتنی تهیه شده به صورت پشمی و راه راه تهیه شده در دو رنگ زرد و سبز. از این بلوز در استایل های پاییزی و اسپرت خود استفاده کنید.

مدل لباس پشمی دخترانه جدید

اگر به استایل های ساده اما شیک علاقه دارید این بلوز برای شما مناسب خواهد بود. تهیه شده به صورت بافتنی سفید رنگ با دیزاینی بسیار ساده مناسب برای استایل های مینیمال.

مدل لباس زمستانی زنانه ایرانی

اگر به لباس هایی با دیزاین خاص و منحصر به فرد علاقه دارید این لباس انتخابی عالی برای شما خواهد بود. تهیه شده به شکل پشمی به رنگ صورتی با آستین های پفی و بسیار زیبا.

مدل لباس زمستانی زنانه

بلوزی به شدت زیبا و دوست داشتنی تهیه شده از بلوز پشمی به رنگ آبی با دیزاین چین در قسمت زیر سینه.ست شده با شلوار طوسی جذب.

لباس زمستانی زنانه ایرانی

آخرین تصویر مربوط به یک مدل لباس بافتنی تهیه شده از جنس پشمی است. این بلوز راه راه با ترکیب رنگ طوسی و مشکی همراه شلوار سفید رنگ ست شده.

همچنین بخوانید:  مدل لگ ورزشی زنانه براق + مدل شیک و راحت ورزشی
آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 10 آبان 1402
کپی برداری از مطالب ا ذکر نام مجله جنرال و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.