تصاویر مدل شومیز مجلسی شیک؛ مدل های جدید 1403 و مخصوص عروسی

تصاویر مدل شومیز مجلسی شیک؛ مدل های جدید 1403 و مخصوص عروسی

مدل شومیز مجلسی شیک وقتی نوبت به انتخاب لباس برای مراسم و مهمانی‌ها می‌رسد، شومیزهای مجلسی همیشه گزینه‌ای شیک و مطمئن هستند. خصوصاً …

تصاویر مدل لباس بچه گانه؛ زیباترین و جذابترین مدل های سال 2024 رو ببینید

تصاویر مدل لباس بچه گانه؛ زیباترین و جذابترین مدل های سال 2024 رو ببینید

مدل لباس بچه گانه در دنیای پرهیاهو و رنگارنگ مد و فشن، مدل لباس بچه گانه دخترانه یکی از موضوعاتی است که همیشه …

مدل شکت چهارخانه پشمی دخترانه + شکت دخترانه ساده و چهارخونه

مدل شکت چهارخانه پشمی دخترانه + شکت دخترانه ساده و چهارخونه

مدل شکت چهارخانه شکت ها جزو پرطرفدار ترین آیتم ها در استایل های پاییزی خصوصا در بین بانوان هستند. این لباس های دوست …

مدل هودی و شلوار ست

 ست هودی و شلوار دخترانه اسپرت

اگر شما از طرفداران استایل های اسپرت هستید یکی از بهترین انتخاب ها برای شما ست های هودی و شلوار هستند. این ست های جذاب و دوست داشتنی می توانند انتخابی مناسب برای فصل پاییز و زمستان باشند. ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل هودی و شلوار ست را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بیم این مدل ها با ما همراه شوید.

هودی شلوار بچگانه

اولین تصویر مربوط به یک مدل هودی و شلوار دخترانه تهیه شده به رنگ سفید به صورت هودی ساده و شلوار جاگر سفید ست شده با نیم بوت لژ دار و کلاه مشکی است.

مدل هودی شلوار دخترانه مخمل

یک مدل هودی و شلوار ست تهیه شده به رنگ طوسی از پارچه سه نخ به شکل هودی ساده و شلوار جاگر ساده. انتخابی عالی برای خانم های جوان.

ست هودی و شلوار اسپرت

استایلی اسپرت و بسیار شیک تهیه شده از هودی مشکی ساده و گشاد در کنار شلوار بگ سه نخ ست شده با هودی. این استایل با کتونی و کلاه تکمیل شده.

ست هودی دخترانه

تصویر مربوط به ست هودی و شلوار پاییزی دخترانه تهیه شده به رنگ کرمی به شکل هودی ساده و شلوار جاگر در کنار کتونی و کلاه سفید رنگ.

ست هودی و شلوار

اگر به دنبال لباسی مناسب برای استایل های اسپرت و ورزشی خود هستید این مدل انتخابی عالی برای شما خواهد بود. هودی و شلوار تهیه شده به رنگ سفید و مشکی.

هودی ست عاشقانه

هودی طوسی رنگ از جنس فوتر ست شده با شلوار بگ با دیزاین دکمه. این استایل برای خانم های علاقه مند به استایل های اسپرت و راحت انتخابی منطقی و مناسب است.

قیمت ست هودی و شلوار اسلش دخترانه

اگر به استایل های ساده و در عین حال شیک علاقه دارید این تصویر انتخابی عالی برای شما خواهد بود. تهیه شده به رنگ آبی به شکلی بسیار ساده.

قیمت ست هودی و شلوار اسلش

تصویر مربوط به هودی و شلوارست تهیه شده از پارچه با کیفیت سه نخ به رنگ یاسی، سفید و طوسی.

 ست هودی و شلوار اسلش دخترانه

آخرین تصویر مربوط به یک مدل هودی و شلوار سبز رنگ تهیه شده از پارچه سه نخ با کیفیت به شکل هودی ساده و شلوار جاگر در کنار نیم بوت لژ دار سفید.

همچنین بخوانید:  تصاویر مدل کلاه حصیری زنانه؛ این مدل های جالب و تابستانی رو از دست نده
آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 8 آبان 1402
کپی برداری از مطالب ا ذکر نام مجله جنرال و لینک مستقیم بلا مانع است. تمامی تصاویر از سطح اینترنت جمع‌آوری شده‌اند. برای حذف تصاویر با ایدی تلگرام @siz_dah ارتباط برقرار کنید.